So Gold!

I was thinking, how the life pass so quickly in SL
Eu estava pensando como a vida passa tão rapidamente no SL
kk_BC1


it´s a pity when a good thing comes to an end
é um pena quando uma coisa boa chega a um fim

kk_BC2

and thanks god other good things remain.
e graças outras coisas boas permanecem.

kk_BC3


Bye Ryker Beck (Exodi) I loved your skins, I was so so sad when I come back and I saw you went away, someday maybe I hope you come back.
Bye Ryker Beck (Exodi) eu amo suas skins, eu fiquei tão tão triste quando eu retornei e vi que você foi embora, algum dia quem sabe você retorna, eu espero.

Congrats to Bliss Couture for 4 th Anniversary, one of my favourite gown designer remains.
Parabéns a Bliss Couture pelo quarto aniversário, uma das minhas designers de longos favoritas permance.

Gown/Vestido: *Bliss Couture* 4th Anniversary Free Mesh Gown GiftBag(Wear Me) - Free
 join to group
Hair/Cabelo: A&A Davina Hair Ash, boxed - FREE - Marketplace
Skin: Exodi - not avaliable anymore

0 comentários:

Post a Comment