Bye...

for this week...
Dear readers, feeds, designers... again I will travel for business :\ , taking a plane in a few hours...
I come back on Friday or Saturday. Probabily I can to login in world, but it will be impossible to prepare pictures. Take care. Love

por esta semana...
Caros leitores, feeds e designers ...novamente eu viajarei a trabalho :\, pegando o avião em poucas horas. Eu retorno na sexta ou sabado. Provavelmente poderei logar, mas será impossível fazer foto. Se cuidem. Love

kk824

Dress/Vestido: My Precious - Agnes Finney October Special - 50 L for group members/membros do grupo (100 L fee/taxa de adesão, worth it/vale a pena!)

Probabily my sister will blog something more, unfortunately I don´t have conditions to blog something this week.
Provavelmente minha irmã irá blogar alguma coisa mais, infelizmente eu não tenho como esta semana.

Bye all see you soon.
Até pessoal, logo a gente se vê.

0 comentários:

Post a Comment