Warning!

Dear readers, designers, feeds, ...unfortunately this month is a true witch month in my life. Several problems to solve in RL, this time my father with problem in heart, he needs a pacemaker, ok easy? no...the health security doesn´t cover (only after april next year), so I need to solve by public services. So sorry I need to stay off for a while, really I hope come back soon. Prayers for me, thank you very much ^^. Cris my partner will blog regularly (I think ^^) Love.

Caros leitores, designers, feeds....infelizmente este mês é um verdaeiro mês das bruxas na minha vida. Vários problemas para resolver na RL, desta vez meu pai com problema no coração, ele precisa de um marca-passo, ok fácil? não...o plano de saúde está em carência (só depois de abril), então preciso resolver a questão via adivinhem? SUS que é uma maravilha como vcs sabem. Então perdoem se eu ficar off por um tempo, realmetne eu espero voltar em breve. Rezem por mim, agradeço de coração ^^. Cris minha parceira deve blogar regularmente (eu espero ^^) Amor a todos.

Kristine Karfield (aka Kyra Pfeffer)

0 comentários:

Post a Comment