Changes!


Well if you read this blog you did observe that my sister Cristie Kamachi is with me and I am very very happy about it.  Cris is my dearest friend and we are together since the begin in SL. So my (our) blog cann´t  call Kyra in World, so we decide a new name Sys´ in Word. If you have Kyra in World in your blogroll please change to new name. I will not change the domain, cause it´s complicate to do this now...
So there is  Sys´in World.
Second thing it´s 2010 ^^ a new year, and I decide to live in peace with everybody (or most of them) I had some problem in the past. I decide forgive me and forgive them. Really I feel very light :P . So just check links in my blogroll and you will understand (who knows me). The SL learn us a lot of things and I am working this inside me, how to forgive people and me in order to be a better people.  And if you are not in my blogroll, just let me know to add you ^^, sometimes I am so busy I just forget.
Third I will not blog a lot this week I have more than 100 K to organize OMG, but I need, I cann´t find anything more in my black hole :\ .


Bom você que lê este blog deve ter notado que minha mana Cristie Kamachi está comigo e eu estou muito muito feliz com isso. Cris é minha mana desde o inicio do SL. Então  meu (nosso) blog não pode chamar mais Kyra in World, então decidimos mudar o nome para Sys´ in World. Se você tem Kyra in World na sua lista de blogs por favor rmude o nome. Eu não vou  mudar o dominio, porque é complicado fazer isso agora... então agora é assim Sys´ in World.
A segunda coisa é que é 2010 ^^ um novo ano e eu decidi viver em paz com todos (ou a maioria) que tive algum tipo de problema no passado. Eu decidi perdoar a mim e eles. Realmente me sinto bem mais leve agora :P . Então apenas olhe minha lista de blogs que vão entender (quem me conhece). O SL ensina muita coisa pra gente e estou trabalhando isto dentro de mim, como perdoar as pessoas e a mim para me tornar um ser humano melhor. Se você não está na minha lista de blogs, só avisar que eu coloco ^^, as vezes eu tenho tanta coisa que esqueço.
Terceiro eu não irei blogar um monte esta semana, preciso realmente arrumar mais de 100 K do inventário, não acho mais nada no buraco negro :\

Love
Credits/Créditos:
Dress/Vestido: My Precious - My Butterfly Princess - group gift
Hair/Cabelo: ""D!va"" Hair "Chika"(Ruby) Luckybord limited color - lucky board
Skin: *CUPCAKES - Embrace - Miracle - 50 L Monday/Segunda- feira 50 L
Local: Love Knot Wedding


"...I feel so light
This is all I want to feel tonight
I feel so light
Tonight and the rest of my life..."

0 comentários:

Post a Comment