Thank you!

I would like to ask apologizes, because I couldn´t prepare this post before ;_; RL busy very busy.
Anyway I want to say a special THANK YOU to Glitterati by Sapphire Group and others for giving votes to me, I won the Moira Photo Contest ^^
I did the pictures for Moira dress in green color for contest, now I present you in my favorite color: red. Special to you girls ^^

Eu queria pedir desculpas por não ter preparado este post antes ;_; a RL está super cheia . De qualquer forma eu quero dizer um MUITO OBRIGADO especial a todos do grupo Glitterati by Sapphire e outros por votar em mim, eu ganhei o Moira Photo Contest ^^
Eu fiz as imagens para o vestido Moira na cor verde para a competição, agora apresento a vocês na minha cor favorita: vermelho. Especial a vocês garotas ^^


kk449">

kk448

kk450

Gown/Vestido: ! Glitterati by Sapphire ! - Moira - Copper - not free
Shoes/Sapatos: ! Glitterati by Sapphire ! - Moira Heels - Copper - not free
Hair/Cabelo: Purple Moon - :: PM :: Dax *Hair Attachment* -Brunettes- 50 % off/de desconto
Skin: :: Exodi :: Sylvan Cachet - Buy the Line 6-10 - not free

Poses: Juxtapose- Jux-GlamoursLife - RELEASE and Miamai

Thank you Sapphire Teebrook

0 comentários:

Post a Comment