I found myself!

kk389

kk387

kk390

kk388

Gown/Vestido: Sascha´s Designs - SAS - Temptation Turquoise - special price
Hair/Cabelo: Angel - Cido _Brown - not free
Set Jewels/Conjunto de jóias: Finesmith Rusalka Inspiration - limited
Skin: :: Exodi :: Sylvan Cachet - Line 6-10 - 50% off (until 4th June/até 4 de Junho)

Poses: Juxtapose - Munchkin - RELEASE

It´s funny yesterday I was talking with Laerke and I told her, finally I found myself, what really I would like to blog and mainly HOW after years.
My RL is very complicated I don´t have time to learn a lot of things in a short time, mainly PS, I try really. All pictures mine are done only in SL, I use PS just to crop images and just it. I suffer with Phoenix viewer in order to prepare shadows. I spend long time in creation and mainly to take pictures, trying to use the best lights. In this way after trying and trying I got to find my path, I can connect one outfit with a dream or fantasy, for me SL is this, a place to realize your dreams. I know I have a long journey to develop myself, but I am in right direction this time. I don´t want to compete, I don´t want to blog first, I don´t want fame, I want just to do my job using my personal vision, for my own pleasure, in order to prepare a kind of art, sharing with you.

Thank you Mondi Virtuali and Koinup Team for recognize my job as a kind of art. See the All Kyra´s Colors written by Luciana Pinazzo.
However remember what I told before, I am just started I need to improve myself a lot, but I am going… because really I found myself.

É engraçado, ontem eu estava conversando com a Laerke e eu disse a ela, finalmente eu encontrei a mim mesma, o que realmente eu gosto de blogar e principalmente COMO depois de anos.
Minha RL é muito complicada e eu não tenho tempo de aprender um monte de coisas num curto período de tempo, principalmente PS, eu realmente tento. Todas minhas pinturas são feitas somente no SL, eu uso OS somente para cortar as imagens e apenas isso. Eu sofro horrores no viewer Phoenix para fazer as sombras. Eu gasto um longo tempo na criação e principalmente para tirar as fotos, tentando usar as melhores luzes. Desta forma, depois de tentar e tentar eu consegui achar meu caminho, eu posso conectar um modelo, uma roupa com o sonho e fantasia, para mim o SL é isso, um lugar para realizar seus sonhos. Eu sei que tenho uma longa jornada pela frente para me aperfeiçoar, mas eu estou seguindo na direção certa desta vez. Eu não quero competir, eu não quero blogar primeiro, eu não quero fama, eu quero apenas fazer meu trabalho usando minha visão pessoal, para meu próprio prazer , afim de preparar um tipo de arte e poder compartilhar com vocês.

Obrigado ao Mondi Virtuali e Koinup Team por reconhecerem meu trabalho como um tipo de arte. Veja a matéria escrita por Luciana Pinazzo, All Kyra´s Colors (perdão só em inglês ou italiano).
Mas lembrem-se do que eu disse antes , eu estou apenas começando e preciso melhorar e muito, mas estou no caminho...porque realmente encontrei a mim mesma.

Thank you all designers

0 comentários:

Post a Comment