Happy New Year!

kk74

Happy NEW YEAR!!!

This post is dedicated to my sister, I know her since 2007 and we started together. I consider her the most important person in SL for me, my friend, my listener, my sister. Because her I am here back, because her I didn´t leave SL completaly. Thank you Cris for everything you did for me during these years. I love you  ^^
You never disappoint me any time. We never fight for space or sucess, always our friendship was stronger and we are here together. Happy New Year my dearest sister and for everybody.

Este post é dedicado para minha irmã, eu conheço ela desde 2007 e nós começamos juntas. Eu a considero a pessoa mais importante dentro do SL, minha amiga, minha ouviente, minha irmã. Por causa dela eu não deixei o SL completamente, por causa dela eu estou de volta. Obrigada Cris por tudo que vc já fez por mim durantes estes anos. Eu amo vc ^^
Você foi a única que nunca me decepcionou em nenhum momento. Nunca brigamos por espaço, por uma querer aparecer mais que outra, por uma ter mais sucesso que a outra, sempre a amizade entre nós prevaleceu sobre tudo e estamos aqui juntas todo este tempo. Vc é uma pessoa maravilhosa Cris e que deus te ilumine para que lhe traga muita felicidade. Feliz Ano Novo minha irmã, e Feliz Ano novo a todos.

kk72

kk71

kk70


Picture 1

Hair/Cabelo: Exile New Years Gift- Nikki- New years girl (subscribe NEW)
Skin: Heartsick (10 L) there are one more skin by 10 L and 2 by 50 L/tem mai suma skin por 10 L e outras 2 por 50 L

Picture2
Hair/Cabelo: >TRUTH< Isabella - browns
Gown/Vestido:  **TWA**Godiva Gown Set-Boxed (50 L)

Picture 4
Gown/Vestido: **TWA**Group Gift-Love in Blossom Gown Set (group gift)


Poses: Doll

0 comentários:

Post a Comment