In Poseidon´s arms/ Nos braços de Poseidon



I know I am late, but RL took my time, and I love dress, so I need blog them lol. Aria´s Dream has a new group gift, see notices to pick up this wonderful green gown.
Evie´s Closet put again a cupcake and you can win several good prizes, as these gorgeous dresses. I love greek mythology so I found a Poseidon statue to take pictures and the color of the Aria´s dress remember me the sea where I live.

Eu sei que estou atrasada, mas a RL me tomou um tempão, e eu amo vestidos, então quero nem saber, vou blogar lol. Aria´s Dream tem um presente novo para o grupo, um lindo vestido verde, veja nas noticias.
E para quem ainda não viu vá pegar, na Evie´s Closet você pode ganhar vários prêmios, como estes vestidos maravilhosos! Eu amo mitologia grega então encontrei uma estatua de Poseidon para tirar as fotos ^^ e a cor do vestido da Aria´s Dream me lembra a cor do mar onde vivo.

Dress/Vestido: ~Aria's~ Llyra Gown - Summer Sea (group gift)


Dress/Vestido: *EC* Gift Box Aria Gown (cupcake prize)


Dress/Vestido: *EC* Gift Box - Aurora Gown (cupcake prize)


Thanks to Serenity Semple and Lucky Kitty Crew group about let me know about Aria´s Dream

0 comentários:

Post a Comment